به گزارش "ورزش سه"، در سال ۱۳۶۱ در همین اوقات و در روزهای آخر سال تورنمنتی به نام جام ارتش بیست میلیونی بین تیم‌های نظامی تهران برگزار شد و تعداد زیادی از بازیکنان مشهور آن روزهای فوتبال ایران در آن حضور داشتند.

در آن دوران بازیکنان برای گذراندن خدمت سربازی راه چاره‌ای جز حضور در نهادهای نظامی نداشتند و به همین ترتیب تیم‌هایی مثل نیروی زمینی، ژاندارمری، دریانوردان، نیروی هوایی و... تیم‌هایی بودند که اغلب بازیکنان مستعدی را در جمع خود داشتند.

1829974

در بریده‌‌ای که از مجله دنیای ورزش مربوط به این تورنمنت پیش روی شماست، بازیکنانی مثل شاهین بیانی، سعید تهمتن، شاهرخ بیانی، رحیم یوسفی، محسن گلدهی، رضا جلیلی، جواد صیرفی و... در این مسابقه حاضر بوده‌اند که بازی به ضربات پنالتی کشیده شده و در آنجا ژاندارمری تیم دریانوردان را شکست داده است. نکته جالب حضور رضا محتشم در دروازه دریانوردان و جواد محمودی در دروازه ژاندارمری است؛ بازیکنانی که تکلیف این مسابقه را روشن کردند.

ژاندرمری در دوره‌ای با حضور ایرج قلیچ‌خانی، مربی مشهور پایه‌های تهران یکی از سازنده‌ترین تیم‌های فوتبال محسوب می‌شد. این تیم یک رکورد دارد و آن حضور جواد زرینچه از زمانی که ژاندارمری در دسته چهار تهران حضور داشت در تیم ملی است! اتفاقی که هرگز در فوتبال ایران تکرار نخواهد شد.