به گزارش "ورزش سه"، بورنموث که در حال حاضر در نزدیکی منطقه سقوط جدول لیگ برتر قرار دارد در دو هفته گذشته برای غول‌های سنتی این لیگ دردسر درست کرده و نشان داده که حریف راحتی برای هیچ تیمی نیست.

شاگردان گری اونیل که امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در خانه خود میزبان لیورپول هستند درحالی‌که حدود یک ساعت از این مسابقه می‌گذرد با گلی که توسط بیلینگ به ثمر رسانده‌اند از حریف پیش هستند. گلی که در دقیقه 28 به ثمر رسید.

بورنموث در هفته گذشته لیگ برتر هم دیداری پرهیجان و دراماتیک مقابل آرسنال صدرنشین برگزار کرد و تنها به لطف گلی که در دقیقه 97 از ریس نلسون دریافت کرد با نتیجه 3-2 شکست خورد و یک امتیاز را از دست داد.

جالب اینجا است که گل اول بورنموث در مقابل آرسنال هم توسط بیلینگ و به ثمر رسید و نحوه به ثمر رسیدن این گل بسیار شبیه به گلی بود که بیلینگ امروز در دقیقه 28 دیدار تیمش مقابل لیورپول به ثمر رساند.

1830931
1830932
1830933

در دقیقه 28 مسابقه امروز بورنموث مقابل لیورپول یک توپ ارسالی به پشت سر فن‌دایک او را از روند بازی محو کرد تا اواتارا در فضای خالی صاحب توپ شود. او توپ را به بلینگ رساند که هیچکس او را مهار نکرده بود. فیلیپ بیلینگ با یک چرخش ضربه‌ای به سمت دروازه آلیسن بی‌حرکت شلیک کرد و به گل رسید.

هفته گذشته درحالیکه کمتر از 1 دقیقه از دیدار بورنموث مقابل آرسنال می‌گذشت اواتارا با یک ارسال کم‌ارتفاع از سمت راست توپی را ارسال کرد که توپ او در میانه راه منحرف شد و به بلینگ رسید تا او از فاصله نزدیک دروازه آرسنالی‌ها را باز کند. شباهت این دو گل که توسط فیلیپ بیلینگ مقابل دو تا از غول‌های فوتبال انگلیس به ثمر رسید جالب توجه است.

1830937
1830938
1830939