این بازیکن مصری می‌گوید مگوایر بازیکن خوبی است، ولی حضور در اولدترافورد لطف بیش از حد بزرگی در حق اوست. 

احمد ال محمدی، هم تیمی پیشین هری مگوایر در هال سیتی گفته است که این بازیکن به وضوح نمی‌تواند با فشار ناشی از به بازو بستن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد کنار بیاید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، مگوایر در تابستان ۲۰۱۹ در انتقالی ۸۰ میلیون پوندی از لسترسیتی راهی منچستریونایتد شد و گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال نام گرفت. درخشش او طی شش ماه ابتدایی حضورش در اولدترافورد، بازوبند کاپیتانی را برایش به ارمغان آورد ولی از آن پس ثبات چندانی نداشته و همین موجب شده است تا ابهاماتی در مورد صلاحیت او پیش بیاید. ال محمدی که طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هم‌تیمی مگوایر بود، در این خصوص به beIN Sports گفته است:

هری همراه من در هال سیتی حضور داشت و به عقیده من، او در سطحی نیست که کاپیتان منچستریونایتد باشد. منچستریونایتد به بازیکنی با شخصیت قوی نیاز دارد و من امیدوارم در صورت ماندنی شدن رونالدو، سرمربی بعدی بازوبند کاپیتانی را به او بسپارد. رونالدو می‌تواند با این مسئولیت و فشار کنار بیاید، اما مگوایر نمی‌تواند. خلاصه من معتقدم فشار ناشی از کاپیتانی، روی نمایش‌های او تاثیر گذار بوده است. مگوایر واقعا در لستر خوب کار کرد؛ تیمی که برای حضور در جمع شش تیم برتر لیگ تلاش می‌کند و شاید سطح او همان باشد. او در سطحی نیست که بخواهد برای بزرگ‌ترین تیم تاریخ انگلیس بازی کند. 

مگوایر ۲۹ ساله تا کنون ۱۳۷ بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرده و در این مدت ۷ گل و ۵ پاس گل به نامش ثبت شده است اما او همچنان انتظار نخستین قهرمانی‌اش در این تیم را می‌کشد.