پپ گواردیولا فشاری برای دفاع از اعتبار انگلیس در لیگ قهرمانان حس نمی کند.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است هالند به خوبی پیشرفت کرده و دی بروین فرم خوبی دارد.

منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب میزبان لایپزیش است. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های گواردیولا در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید.

  • شرایط نه چندان خوب تیم های لیگ برتری در لیگ قهرمانان؟

چلسی صعود کرد. خواهیم دید چه اتفاقی برای لیورپول رخ می دهد. به فشار دفاع از اعتبار انگلیس فکر نمی کنم. در گذشته 2،3 یا 4 تیم از یک کشور در یک چهارم نهایی حضور داشته اند و همه می گویند آن بهترین لیگ است. لیگ انگلیس همانند اسپانیا، آلمان و ایتالیا خوب است. این رقابت همانند اف ای کاپ، یک یا دو بازی انجام می شود و مسائل زیادی دخیل است. مسائلی که شما قادر به کنترل آن ها نیستید. من طرفدار این تئوری نیستم که نتایجتان به خودتان بستگی دارد.

  • با این حال لیگ قهرمانان رقابت خاصی است؟

قطعاً رقابتی دوست داشتنی است، بسیار خوب. بازی مقابل تیم هایی از سایر کشورهای اروپا. همان تیم ها، استادیوم ها در انگلیس. حضور در اروپا و نشان دادن باشگاهمان به کل اروپا خوب است. آن را دوست دارم.

  • اهمیت ماندن در سه رقابت؟

بسیار مهم است. نه فقط برای داشتن تعطیلات بهتر، بلکه برای این حقیقت که می توانیم در دو ماه پایانی فصل هنوز شانس های زیادی داشته باشیم. ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اینجا هستیم. نمی دانم تیم یا سرمربی ای باشد که برای قهرمانی در این رقابت تلاش نکرده باشد یا خیر. همه خواهان فتح آن هستند و هیچ استثنایی وجود ندارد.

  • هالند و پیشرفت در تمام زمینه های بازی؟

این مهم است. دوست ندارم یک بازیکن فقط در محوطه جریمه گلزنی کند. مهم است و نیاز داریم که او در کارهای دیگر سهیم باشد. اما دور از محوطه جریمه رقیب، او نمی تواند گلزنی کند پس نیاز داریم فعال باشد. باید مراقب او باشم و او باید خود را در تیم درگیر کند. او خیلی پیشرفت کرده و می تواند بهتر باشد.

  • فرم دی بروین چطور است؟

این فصل سختی برای همه ما از جمله من است. جام جهانی و مسائل بسیار دیگری در این فصل اتفاق افتاده است. من برای کوین گلزنی نخواهم کرد، این قابلیت اوست. دوست دارم روی اصول بازی کند. او توانایی خارق العاده ای برای گلزنی و ارسال پاس گل دارد. همیشه باور دارم که آن ها می توانند با مسائلی ساده پیشرفت کنند و توپ ها را از دست ندهند. همانند ارلینگ، دی بروین گلزنی خواهد کرد و این به آن معناست که در بازی حضور دارید. کوین مانند همیشه است، کارهایی را به شکلی عالی انجام می دهد.

  • قهرمانی در لیگ قهرمانان به معنای موفقیت شما در منچسترسیتی است؟ همانند قهرمانی مسی در جام جهانی...

بله، از نظر عموم مردم همین است. البته این بدان معنا نیست که من با این مسئله موافق هستم اما قطعاً ما با این رقابت قضاوت می شویم. اولین بازی لیگ قهرمانان من در اینجا بود و از من می پرسیدند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اینجا هستی؟ اگر سرمربی رئال مادرید بودم این سوال را درک می کردم.