به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی برگشت سیتی – لایپزیش با یک هودی 600 یورویی طرح موج از برند لوکس Dsquared2 حضور یافت تا بار دیگر با لباس‌های گران خود مورد توجه قرار بگیرد.

فارغ از قیمت گران هودی گواردیولا، طرح کارتونی روی آن نیز بسیار جالب توجه است. او که معولا با تیپ رسمی‌های جذابش مورد توجه بوده با این انتخاب خود 180 درجه از ظاهر معمولش فاصله گرفت.

این مربی اسپانیایی از سال 2016 با این برند لوکس ایتالیایی همکاری می‌کند. او در بازی رفت مقابل لایپزیش هم با ساعتی 145 هزار یوریی ساخت یک شرکت آلمانی حسابی سر و صدا کرده بود.

1832065

با این حال در روز سه شنبه تیپ و ظاهر شاید در اولویت بعدی پپ باشد. شاگردان او در بازی رفت با تساوی 1-1 مقابل حریف آلمانی متوقف شدند. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: بعد از تساوی بازی رفت، ما محکوم به پیروزی هستیم. تمام تمرکز تیم روی بازی فرداست و باید بگویم آن‌ها واقعا تیم خوبی هستند. هر تیمی در انگلیس، ناپولی، میلان، رئال مادرید، آن‌ها هم تیم‌های خوبی هستند. با استفاده از ویژگی‌های مثبتمان و قدرتی که داریم، باید بازی خودمان را تحمیل کنیم. مهم نیست با چند گل، باید برنده شویم و به دور بعد برویم.