به گزارش " ورزش سه "، دو علی استقلال و پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران و این دو باشگاه جاودانه خواهند ماند، دو فوتبالیستی که شماره های هفت و هشت را به تن می کردند،  این دو که جامعه فوتبال  به آنها احترام زیادی قایل هست، در حال حاضر 76 ساله هستند و سالهای زیادی هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال را خوشحال می کردند.
این که در نشریات و مجلات منتشر شده آنها را در یک صفحه به نمایش می گذاشتند به جهت رقابت تنگاتنگ آن دو در کشب افتخار برای دو باشگاه و حتی تیم ملی است.
دربخشی از مطلب  منتشر شده در تصویر در مورد پروین آمده است: باتکنیک ترین هافبک فوتبال ایران از هوش فراوان  بهره می برد،  درک بازی عالی ،همکاری و تاکتیک پذیربودن به همراه شرایط روحی خوب از خصوصیات پروین بوده است.

1832778

در همین صفحه در مورد جباری آمده است:تکنیک عالی، درک خوب بازی توام با همکاری، مسئولیت و فداکاری، شلیک های عالی روی ضربات آزاد از مشخصات این هافبک درخشان است.
این دو که روزگاری رقیب همدیگر در زمین فوتبال بودند ،لقب ماندگار مستعار سلطان را از هواداران خود گرفتند. لقبی که پرسپولیسی ها اعتقاد دارند خاص و متعلق به مرد بی رقیب شماره هفت این تیم است و آبی ها می گویند جباری را خیلی زودتر با این نام صدا می کردند.