به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز میلاد کر، یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهاراتی بسیار تند و باورنکردنی را علیه مجموعه تیم ملی جوانان مطرح کرد که با واکنش‌های زیادی در جامعه فوتبال مواجه شد و تاسف بسیاری را برانگیخت.

در همین خصوص صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران در رقابت‌های اخیر آسیایی نیز در تماس با "ورزش سه" در این باره صحبت‌هایی را انجام داد و نکاتی را مطرح کرد: من دوست ندارم درباره صحبت‌های هیچ بازیکنی واکنشی داشته باشم و تنها می‌خواستم از شما گلایه کنم که فضا را برای طرح این صحبت‌ها فراهم کردید که یک فوتبالیست 19 ساله به خودش اجازه بدهد که این حرف‌های دور از شأن و ادب یک ورزشکار را به زبان بیاورد.

وی همچنین گفت: من هیچ مشکلی با نقد از سوی جامعه فوتبال ندارم اما نباید این‌طور باشد که هرکسی به خودش اجازه بدهد چنین حرف‌هایی را بزند که کاملا دروغ است و به گواه مجموعه تیم، خلاف واقعیت است.

صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم استقلال در حالی گلایه‌های خود را با آرامش و رعایت موازین کامل به زبان آورد و "ورزش سه" نیز به احترام این چهره پیشکسوت فوتبال ایران، مصاحبه جنجالی مدافع تیم جوانان را از خروجی وبسایت خود حذف می‌کند.