پس از حذف منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا، پل اسکولز باری دیگر به انتقاد از رالف رانگنیک پرداخته است

 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، منچستر یونایتد در خانه پس از شکست 1 بر 0 مقابل اتلتیکو مادرید از دور این رقابت‌ها کنار رفت. این حذف باعث شد که دوباره انتقاد‌ها از رانگنیک به اوج خود برسند.

به گزارش طرفداری، حال پل اسکولز پس از حذف منچستر یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید به انتقاد از رالف رانگنیک پرداخته است. پل اسکولز که شب گذشته به عنوان کارشناس در شبکه BT Sport حضور داشت، در انتقاد از رالف رانگنیک گفت:

این مربوط به رهبری می‌شود. مربوط به این می‌شود که یک مربی از بازیکنانش چه می‌خواهد و بازیکنانش چه چیزی به او می‌دهند. رالف رانگنیک بیش از حد خوب به نظر می‌رسد و در مصاحبه‌هایش بسیار صادق است. اما اینکه او چگونه تا پایان فصل به عنوان مربی انتخاب شد را هرگز درک نمی‌کنم. یک مربی تاثیر زیادی می‌تواند داشته باشد. (منچستر یونایتد) یک گروه از بازیکنان وحشتناک نیست. به نظرم اگر برای آن‌ها ساختار و شیوه بازی مناسبی را مشخص کنید، استعداد‌های بسیار خوبی در این تیم وجود دارند. البته که کیفیت آن‌ها بالاتر از آن‌ها (باشگاه‌های با کیفیت لیگ برتر) نیست و ما این را می‌دانیم. اما اولین کاری که این باشگاه برای رسیدن به قهرمانی مجدد باید انجام دهد، این است که یک مربی مناسب داشته باشد. 

همچنین بخوانید: رالف رانگنیک: اتلاف وقت بازیکنان حریف و تصمیمات داور کار را از آنچه بود سخت‌تر کرد

 پل اسکولز در ادامه به منچستر یونایتد برای انتخاب مربی بعدی خود توصیه‌هایی می‌کند. اسکولز در اینباره گفت:

 مربی را به خدمت بگیرید که مناسب این بازیکنان باشد. دو یا سه سال به او فرصت دهید تا تیمی رقابتی و چالش برانگیز برای بازیکنان بسازد. به خدمت گرفتن یک مربی مناسب کار بزرگ و بسیار پر اهمیتی خواهد بود. استعداد‌های واقعی در این تیم وجود دارند.