باشگاه انگلیسی شرایط مدافع دانمارکی کاتالان‌ها را زیر نظر دارد

بارسلونا از عملکرد کریستنسن رضایت دارد اما باید دید پیشنهاد نیوکاسل چقدر خواهد بود.

طرفداری | به گزارش میگل سانز، بارسلونا برای بهبود و متعادل کردن شرایط مالی خود، در تابستان پیش رو نیاز به فروش بازیکن دارد؛ اما در حال حاضر فروش آندریاس کریستنسن جزو برنامه‌های باشگاه نیست و روی تداوم حضور او برنامه‌ریزی می‌کند. بلوگرانا از عملکرد مدافع 26 ساله خود راضی است و خود کریستنسن نیز از حضور در بارسلونا خوشحال است و قصد جدایی ندارد. با این حال اگر پیشنهاد قانع‌کننده‌ای برای جذب کریستنسن برسد، ممکن است سناریو برای بارسلونا تغییر کند. نیوکاسل جدی‌ترین علاقه‌مند به خرید مدافع بلوگرانا است که تا سال 2026 قراردادش با بارسا ادامه دارد. باشگاه انگلیسی برای جذب کریستنسن پیشنهاد بالایی ارائه خواهد داد و همین امر ممکن مدیران بارسلونا را برای فروش او قانع کند.

خط دفاعی بارسلونا در این فصل از لالیگا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اولویت مدیران باشگاه حفظ این بازیکنان است؛ اما در میان آن‌ها فقط رونالد آرائوخو برای هر تیمی دست‌نیافتنی‌ است و در صورت وجود یک پیشنهاد خوب برای کریستنسن، بارسا مجبور به فروش او خواهد شد.

چندی پیش جرارد رومرو نیز گزارش کرده بود که بارسلونا با اینیگو مارتینز، مدافع 31 ساله اتلتیک بیلبائو که در تابستان بازیکن آزاد می‌شود، به توافق اولیه رسیده است.