سرمربی سابق لاروخا راجع به آینده کاری خود صحبت کرد

لوئیز انریکه در حال حاضر قصد مربی‌گری در پرمیرلیگ را ندارد.

طرفداری | به گزارش رلوو، لوئیز انریکه، سرمربی 52 ساله سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در مصاحبه‌ای راجع به روزهای خود پس از جام جهانی و آینده مربی‌گری خود صحبت کرد:

اوضاع بعد از جام جهانی؟

از وقتی جام جهانی به پایان رسید، هیچکدام از مطبوعات اسپانیایی را نخواندم؛ هیچکدام از شبکه‌های اجتماعی اسپانیایی را دنبال نکردم؛ فقط مطبوعات انگلیسی را خواندم. رسانه‌های اسپانیایی فشار زیادی تحمیل می‌کردند و من نمی‌توانستم تظاهر به پذیرفتن حرف‌های آن‌ها کرده و خودم را کنترل کنم. مهم این بود که آرام باشم و از چیزهایی که خوشم می‌آمد لذت ببرم.

آن حیوانات موذی و کرکس‌ها (مطبوعات اسپانیایی) بسیار از من سوءاستفاده کردند. درست است که در جام جهانی اشتباهاتی مرتکب شدم اما از خودم در مدتی که سرمربی اسپانیا بودم راضی هستم. من و کادرم تصمیماتی که بنظرمان درست بود را گرفتیم.

پس از اخراج آنتونیو کونته از تاتنهام، برخی از مربیان مطرح از جمله لوئیز انریکه به این باشگاه لینک شدند. در این راستا انریکه راجع به مربی‌گری در تاتنهام و لیگ برتر گفت:

کار در انگلستان را دوست دارم؛ اما خودم را در ماه جولای در پرمیرلیگ نمی‌بینم. علاوه بر آن، دوست دارم به تیمی بروم که بتواند کارهای مهمی انجام دهد. فعلاً به هیچ تیم لیگ برتری‌ای نخواهم رفت. 

لوئیز انریکه که تا جام جهانی 2022 سکان هدایت ماتادورها را بر عهده داشت، پس از حذف زودهنگام در مرحله یک‌هشتم نهایی از سمت خود برکنار شد و باید دید مقصد بعدی سرمربی سابق بلوگرانا کدام تیم خواهد بود.