فجر سپاسی شیراز که فردا با فولاد روبرو می شود، در صورتی که نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر به ضررش رقم بخورد شاید سرمربی جدید به خدمت بگیرد...

در حالی که باشگاه فجرسپاسی بعد از قطع همکاری با علی اصغر کلانتری هدایت این تیم را به مهرزاد معدنچی سپرده در شیراز شایعه شده احتمال دارد یک سرمربی جدید برای این تیم انتخاب شود.

به گزارش طرفداری، بعد از برکناری علی اصغر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی شیراز که این تیم را از لیگ آزادگان به لیگ برتر رسانده بود، مهرزاد معدنچی به عنوان یک مربی جوان وارد دایره سرمربیان لیگ برتری شد اما در شیراز همچنان این شایعه به گوش می‌رسد که باشگاه فجر سپاسی برای ادامه فصل به فکر جذب یک سرمربی با تجربه تر است. مهرزاد معدنچی در اولین بازی به عنوان سرمربی مقابل پدیده مشهد شکست خورد و همین نتیجه باعث شد پدیده به فجر سپاسی نزدیک و فجر سپاسی به سقوط نزدیک‌تر شود.

در شیراز شایعه شده باشگاه فجرسپاسی در حال مذاکره با چند مربی باتجربه است. گویا یکی از این مربیان هومن افاضلی است که تجربه حفظ ماشین‌سازی در جنگ بقا را دارد. افاضلی فصلی که سرمربی پارس جنوبی بوشهر بود این تیم را با تمام مشکلات مالی اش از منطقه خطر دور نگه داشت اما پس از کناره‌گیری او تیم جنوبی به دسته پایین تر سقوط کرد و در همان فصل افاضلی تیم ماشین سازی تبریز که تا قبل از پیوستن او به این تیم در منطقه سقوط قرار داشت را در لیگ برتر حفظ کرد.

صد البته نتیجه بازی این هفته فجر سپاسی مقابل فولاد در آینده مهرزاد معدنچی تأثیر زیادی دارد.