سرمربی آلمانی شیرهای لندن به روحیه جاه طلبانه تیمش می‌بالد. 

توماس توخل پس از برد ۲-۱ چلسی در خانه لیل، از چگونگی تمرکز کردن تیمش روی مسائل فوتبالی با وجود حواشی بیرون از زمین صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، گل‌های کریستین پولیشیچ و سزار آزپیلیکوئتا، تک گل بوراک ییلماز را بی اثر کردند تا آبی‌ها به روند بردهای پیاپی خود ادامه بدهند. توخل در مصاحبه پس از بازی گفته است:

عالی بود. این که این تعداد هوادار برای حمایت از تیم اینجا حضور دارند، حس خیلی خوبی دارد. رسیدن به یک چهارم نهایی قدم بزرگی است. ما برای غلبه بر مشکلات، ذهنیت خوبی داشتیم. همان کاری را انجام دادیم که ضرورت داشت؛ ما زحمت کشیدیم و به شایستگی برنده شدیم. بازی کردن در اینجا دشوار است.

این تلاش روزمره، فرهنگ رایج در باشگاه چلسی است. من از همان روز اول دیدم که در این باشگاه، فوتبال اولویت اول است. هر سه روز یکبار، همه حامی تیم هستند، نهایت توان‌شان را به کار می‌گیرند و تمرکزشان روی فوتبال قرار دارد. ما در تلاش بوده‌ایم تا جو مناسبی را در باشگاه بر قرار کنیم. این فرهنگ حالا در باشگاه جا افتاده است و به ما کمک می‌کند با وجود تمامی دشواری‌ها و حواس پرتی‌ها روی کارمان تمرکز کنیم. ما مشوق بازیکنان هستیم. این که هنوز می‌توانیم نتیجه بگیریم خیلی خوب است و من به این افتخار می‌کنم. 

در نیمه اول چندان خوب نبودیم. شرایط زمین فاجعه‌بار بود و کار را پیچیده کرد. این زمین تازه‌ای بود که هنوز مهیای برگزاری بازی نیست. طی ۲۰ دقیقه ابتدایی تاکتیک‌های ما مناسب نبودند و من از این بابت مسئولیت پذیر هستم. در ادامه بازی روان‌تری را شاهد بودیم. این که به همه خونسردی ببخشیم، اهمیت زیادی داشت. ما روی آن توپی که به تیر دروازه برخورد کرد، خوش شانس بودیم.