ماسیمیلیانو الگری پس از شکست خانگی سنگین مقابل ویارئال گفت گلایه‌ای از عملکرد بازیکنانش ندارد و آن‌ها خوب بازی کرده‌اند

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس از شکست 3-0 تیمش مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا متاسف است.

طرفداری | در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در خانه میزبان ویارئال بود. سیاه‌وسفیدها با وجود ارائه عملکردی خوب در نیمه اول، اسیر استراتژی خوب اونای امری شدند و در نهایت با شکست سنگین 3-0 از دور مسابقات کنار رفتند. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه با آمازون پرایم گفت:

اگر قرار باشد این بازی تکرار شود، بازهم تیمم را با همین رویکرد به زمین می‌فرستم چون 75 دقیقه خوب بازی کردیم. در نیمه دوم، ویارئال فقط عقب نشست و فقط یک بار فرصت داشتیم خط دفاعی آن‌ها را باز کنیم. در فوتبال، چنین چیزهایی وجود دارد و این اتفاقات در لیگ قهرمانان حتی بیش‌تر رقم می‌خورد. در نهایت باید این شکست بد را بپذیریم. نمی‌توانم از بازیکنانم گلایه‌ای داشته باشم زیرا آن‌ها خوب بازی کردند. از هیچ‌کس عصبانی نیستم.

به امری تبریک می‌گویم چون تیم او خوب بازی کرد. صحبت کردن درباره جنجال‌ها بی‌فایده است. خیلی متاسف هستیم. گاهی اوقات اوضاع به نفع ما پیش می‌رود و گاهی اوقات هم نه. سعی کردیم بازی را تغییر دهیم. آن‌ها کلا دفاع می‌کردند و ما موقعیت‌هایی داشتیم. فکر می‌کنم ویارئال می‌خواست بازی به وقت اضافه برود تا بتواند آن‌جا مزیتی داشته باشد اما ما کمی خام بودیم. پنالتی ساده لوحانه‌ای دادیم و پس از آن، کنترل بازی از دست‌مان رفت.

 طبیعی است که ناامیدی در تیم وجود داشته باشد اما باید خودمان را از لحظه کنونی جدا کنیم. باید واقعیت را ببینیم. ما خوب کار کردیم و متاسفم نتوانستیم از این دور صعود کنیم اما لیگ قهرمانان همین است. می‌دانستم اگر حذف شویم، صحبت از ناکامی و یک فصل فاجعه می‌شود اما به نظر من این یک فریب روشن‌فکرانه است. من ارزش تیم حاضر را به خوبی می‌دانم. دو ماه است که از یک دسته از بازیکنان استفاده می‌کنیم. در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا ایتالیا هستیم.

بازیکنانم را نمی‌توانم سرزنش کنم چون آن‌ها طی این مدت فوق‌العاده بوده‌اند. فصل ما در جریان است و اهدافی داریم که باید به آن‌ها برسیم. باید واقع‌گرا باشیم. در اروپا حداقل ده تیم از یوونتوس بهتر هستند. این مایه شرم نیست بلکه یک واقعیت است. موافقم که می‌توانستیم راهی دور بعد شویم اما این کار آسان نبود. الان حرف زدن فایده ندارد. باید ساکت باشیم و روی مسابقات لیگ و کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و ببینیم می‌توانیم در پایان فصل برنده جامی شویم یا خیر.