سرمربی ویارئال گفت موفقیت های اخیرش در لیگ اروپا، به او کمک کرده که حالا در لیگ قهرمانان هم بدرخشد. 

ویارئال موفق شد با نتیجه درخشان 3-0 یوونتوس را در تورین شکست دهد و در مجموع بازی رفت و برگشت، با نتیجه 4-1 به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. اونای امری پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

چنین بازی هایی همیشه پر از سختی هستند. دروازه بان ما فوق العاده کار کرد و ما روی صحنه ای که توپ به تیرک برخورد کرد، خوش شانس بودیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم اما بعد جلو کشیدیم و فضای بیشتری به دست آوردیم و در دفاع یوونتوس که خیلی سخت موقعیت می دهد، شکاف ایجاد کردیم. ما صبور بودیم و از خیلی جهات خوب کار کردیم. پس از گل اول، فضای بیشتری باز شد و ما طی 15 دقیقه پایانی، نهایت بهره را از آن بردیم. 

امری استاد مراحل حذفی بازی های اروپایی است و فصل گذشته هم این تیم را قهرمان لیگ اروپا کرد:

من عاشق لیگ اروپا هستم اما حالا می خواهم از لیگ قهرمانان لذت ببرم. تمام تجربیات قبل کمک کرد. برای ما خیلی مهم بود که ببینیم امشب توانستیم یکی از مدعیان لیگ قهرمانان را حذف کنیم. لحظه خاصی برای ما است و می خواهیم از آن لذت ببریم. تیم می داند برای انجام کارهای خارق العاده بیشتر، باید مطالعه کند و سخت تر کار کند. 

ویارئال همچنین با پیروزی 3-2 در برگامو، آتالانتا، دیگر تیم ایتالیایی را حذف کرد:

اسپانیا برای سال های زیادی در اروپا تسلط داشت اما چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما یکی از مدعیان اروپا را حدف کردیم و به ویارئال افتخار می کنم. فوتبال ایتالیا هنوز در سطح بالایی است؛ دقیقا مانند انگلیس، اسپانیا و آلمان. چنین اتفاقاتی رخ می دهد. من هر دو مربی یعنی گاسپرینی و مکس الگری را دوست دارم؛ هرچند که رویکرد آنها خیلی متفاوت است.