پاتریس اورا به انتقاد از سطح ترکیب یوونتوس و شخص آرتور ملو پرداحت

پاتریس اورا، آرتور ملو را یکی از مقصران اصلی وضعیت کنونی یوونتوس می‌داند.

طرفداری | پاتریس اورا، مدافع چپ سابق یوونتوس که امشب به عنوان کارشناس شبکه آمازون پرایم در تورین حضور داشت، پس از شکست 3-0 بیانکونری مقابل ویارئال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از سطح ترکیب این تیم پرداخت. به گزارش فوتبال ایتالیا، پاتریس اورا که پیش‌تر هم به حمایت از ماسیمیلیانو الگری پرداخته‌بود، معتقد است او همراه با ترکیب بی‌کیفیت یووه معجزه کرده است:

واقعا از عملکرد امشب یوونتوس ناامید شدم. به نظر می‌رسد مکس الگری تا این‌جای کار با داشته‌هایش معجزه کرده است زیرا ترکیب یوونتوس هیچ کیفیتی ندارد، به خصوص در خط هافبک. در زمان من، مارکیزیو، ویدال، پیرلو و پوگبا در خط هافبک بازی می‌کردند اما امروز آرتور را می‌بینیم. فکر نمی‌کنم امروز آرتور حتی یک پاس هم در راستای تغییر جریان بازی داده باشد. آرتور بازیکنی نیست که بتواند تفاوتی رقم بزند. 

16 مارس یک روز نحس برای یوونتوسی‌هاست. شش سال پیش در چنین روزی یوونتوس با قبول شکست 4-2 در آلیانتس آرنا مقابل بایرن مونیخ، از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. در آن بازی اشتباه بزرگ پاتریس اورا در دقیقه 2+90' در نهایت به گل تساوی بایرن مونیخ منجر شد و باواریایی‌ها با کشاندن بازی به وقت‌های اضافه، دو گل دیگر به یوونتوس زدند.