در جریان بازی منچستر یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید، خانه پل پوگبا مورد سرقت قرار گرفت

 به نظر می‌رسد در شب برگزاری بازی منچستر یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید، خانه پل پوگبا که در حالی که او و همسرش در استادیوم حضور داشتند و فرزندانشان در خانه تنها بودند، مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، حال پل پوگبا در اکانت‌های توئیتر و ایسنتاگرامی خود علاوه بر اینکه این ماجرا را برای دیگران به اشتراک می‌گذارد، برای پیدا کردن این سارقان نیز جایزه‌ای در نظر گرفته است. پل پوگبا در صفحات مجازی خود در اینباره گفت:

دیشب زمانی که بچه‌های ما در اتاق خود خواب بودند، خانه ما مورد سرقت قرار گرفت. سارقان کمتر از پنج دقیقه در خانه ما حضور داشتند و اما در این مدت چیز ارزشمندی را که در خانه داشتیم را از ما گرفتند. احساس امنیت و ایمنی‌مان. این اتفاق در دقایق پایانی بازی دیشب رخ داد و آن‌ها می‌دانستند من در خانه نخواهم بود. من و همسرم به سرعت به خانه رفتیم و نمی‌دانستیم که آیا فرزندانمان در سلامت هستند یا خیر. هیچ احساسی بدتر از در امنیت بودن فرزندان برای یک پدر بدتر نیست. امیدوارم که هیچ‌کس مجبور نباشد آنچه را که من در دیشب تجربه کردم را احساس کند. به همین دلیل می‌خواهم برای که در این مورد به سر‌نخی بدهد، جایزه‌ای در نظر بگیرم.