منچستریونایتد می خواهد در تابستان بازیکنان مازادش را بفروشد

منچستریونایتد قصد دارد در پنجره تابستانی فروش های زیادی داشته باشد.

طرفداری | به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، اریک تن هاخ می خواهد منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی با قاطعیت بیش تری اقدام کند. منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گذشته پنج بازیکن خرید و فقط توانست از دو فروش درآمد کسب کند اما در این فصل برنامه آن ها متفاوت است و آن ها می خواهند بیش تر از بازیکنانی که خریداری خواهد شد، فروش داشته باشند.

هری مگوایر، برندن ویلیامز، الکس تلس و آنتونی مارسیال در لیست فروش منچستریونایتد خواهند بود. اریک بایی هم اگر بند دائمی قراردادش با مارسی قطعی نشود و به این تیم بازگردانده شود، در لیست فروش منچستریونایتد حضور خواهد داشت. دین هندرسون دروازه بان ذخیره منچستریونایتد هم بازیکن دیگری است که این باشگاه در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب در مورد فروش او بی میل نیست.

جیدون سانچو با عملکرد نامطلوبی که داشته در حال لبریز کردن آستانه صبر اریک تن هاخ است. باشگاه نیوکاسل به اسکات مک تامینی علاقه مند است اما منچستریونایتد با توجه به سن کم او علاقه ای به فروش او نشان نداده است. در مورد میسون گرینوود هم هنوز تصمیمی توسط شیاطین سرخ گرفته نشده و مشخص نیست او در سال آینده به لیست منچستری ها اضافه می شود یا خیر. احتمال قرض داده شدن آنتونی الانگا و فاکوندو پلیستری هم وجود دارد. با مشخص شدن آینده مگوایر و لیندلوف احتمال خرید یک مدافع میانی هم توسط منچستریونایتد وجود دارد.