سریال اخراج سرمربی‌های تیم‌های مطرح فوتبال اروپا ممکن است به زودی به پاریس هم برسد

طرفداری | پاری سن ژرمن در سال 2023 نتایج ضعیفی گرفته و این مسئله ممکن است به اخراج کریستوف گالتیه از این باشگاه منجر شود.

به گزارش اکیپ، کریستوف گالتیه سرمربی پی‌اس‌جی برای نجات شغلش فقط دو بازی فرصت دارد چرا که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی گرفته است. پاری سن ژرمن از آغاز سال 2023 در 18 مسابقه، 8 مرتبه طعم شکست را چشیده است که دوتا از آن‌ها در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ رقم خورد. پاریسی‌ها در دو بازی اخیرشان در لیگ1 فرانسه نیز مقابل رن و لیون شکست خورده‌اند و ماجرا آن‌جایی بدتر می‌شود که تیم گالتیه در این دو بازی نتوانسته گلی بزند!

پاری سن ژرمن هم‌اکنون صدرنشین لیگ1 فرانسه است و فاصله خوبی با تعقیب‌کنندگانش دارد اما در صورتی که این تیم در دو بازی آینده مقابل نیس و لانس ناکامی دیگری را تجربه کند، آن‌گاه شانس قهرمانی پی‌اس‌جی به خطر افتاده و گالتیه اخراج خواهد شد. 

در خصوص آینده بلندمدت کریستوف گالتیه، اوضاع کاملا شفاف است. اگر پاری سن ژرمن بتواند سرمربی بزرگی را برای پذیرش هدایت این باشگاه متقاعد کند، گالتیه از سمت خود برکنار خواهد شد. اگرچه این سرمربی فرانسوی امیدوار است پاری سن ژرمن نتواند سرمربی مناسبی پیدا کند تا بتواند برای فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بنشیند.