به دلیل احتمال برخورد بایرن مونیخ و چلسی با یکدیگر در لیگ قهرمانان، باواریایی‌ها چندان موافق حضور یولیان ناگلزمان در این باشگاه انگلیسی نیستند

با اخراج گراهام پاتر، یولیان ناگلزمان نیز که به تازگی از هدایت بایرن مونیخ برکنار شده، از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی چلسی نام برده شده است. اما به نظر می‌رسد موانعی بر سر راه این مربی برای به حضور در بخش آبی لندن وجود دارد.

طرفداری | به گزارش کاوه صلح کل از اسکای انگلیس، یولیان ناگلزمان قبلاً در لایپزیش با کریستوفر ویول کار کرده و مدیر فنی کنونی چلسی، این سرمربی آلمانی را بسیار تحسین می‌کند. هر چند که تردیدهایی درباره سن کامل ناگلزمان در بین مدیران چلسی وجود دارد اما او گزینه اول آن‌ها است. همچنین تاکنون هیچ تماسی از سمت چلسی با بایرن مونیخ بر سر یولیان ناگلزمان برای غرامتی که باید بپردازند (گفته می‌شود این مبلغ 20 یورو است)، وجود نداشته است. اولیور کان مدیر عامل باواریایی‌ها شب قبل از اخراج گراهام پاتر گفته بود که انتظار ندارد تا پایان فصل، یولیان ناگلزمان در جای دیگری مشغول به کار شود

از یولیان ناگلزمان به عنوان بهترین مربی جوان حال حاضر فوتبال یاد می‌شود و او می‌تواند ژوزه مورینیو بعدی باشد. چلسی شانس جذب این مربی را دارد ولی او می‌خواهد پس از اخراج از بایرن مونیخ استراحت کند، اما اگر چلسی با کمپ ناگلزمان ارتباط برقرار کند، او حتماً این پیشنهاد را در نظر خواهد گرفت. شهر لندن، حضور در لیگ برتر، مالکان ثروتمند و تیمی باورنکردنی برای کار کردن، همگی این‌ها چلسی را به گزینه جذابی تبدیل می‌کنند. اما علاوه بر ناگلزمان، آبی‌های لندن باید با بایرن مونیخ نیز مذاکره کنند. در شرایطی که احتمال برخورد دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، باواریایی‌ها بسیار باهوشند و نمی‌خواهند در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، ناگلزمان تمام اسرارشان را فاش کرده و از آن‌ها به سود چلسی استفاده کند.

اطمینان مدیران چلسی از انتخاب مربی مناسب برای خود

در چلسی این احساس وجود دارد که اکنون ساختار مناسبی در باشگاه شکل گرفته است. آن‌ها لارنس استوارت و پل وینستانلی را دارند که وظیفه پیدا کردن مربی جدید را بر عهده گرفته‌اند. این دو قرار است مطمئن شوند چه مربی‌ای می‌تواند مناسب چلسی باشد و می‌خواهند با گزینه‌های مختلف صحبت کنند. در حالت ایده آل، چلسی دوست دارد این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهد اما در عین حال دوست دارند که از انتخاب خود، مطمئن شوند. چلسی نمی‌خواهد ریسک کند و قصد دارد یک مربی باتجربه در لیگ قهرمانان و کاریزمای بالا به خدمت بگیرند.

در کنار ناگلزمان، مائوریسیو پوچتینو نیز دیگر گزینه مدیران است. نام او پیش از انتخاب گراهام پاتر نیز مطرح شده بود. در چلسی احترام زیادی برای این سرمربی آرژانتینی قائل هستند اما این مربی نیز علاقه دارد تا تابستان منتظر بماند و ببنید کدام شغل‌ها در دسترسش هستند. گزینه‌های زیادی برای پوچتینو وجود خواهد داشت و رئال مادرید یکی از مقاصد بالقوه او خواهد بود.