به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این تیم نتوانست نمایشی که به دنبالش بود را در این بازی ارائه کند و تلاش‌های بازیکنان دورتموند برای باز کردن دروازه حریف بی‌نتیجه ماند تا آنها در نهایت تسلیم لایپزیش شوند و از دور رقابت‌ها کنار بروند. 

در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان نیمه اول فرصت باقی مانده بود و بازی با نتیجه 0-1 به سود لایپزیش دنبال می‌شد، هوملس موفق شد توپی که به سمت دروازه تیمش شلیک شده بود را با سینه دفع کند اما در تلاش دوم این توپ با نهایت سرعت و قدرت به صورتش برخورد کرد. 

با این حال، این بازیکن از جا برخاست و سعی کرد همچنان به کارش در زمین ادامه دهد اما همین جا بود که بسیاری از هواداران و کادر فنی و بازیکنان دورتموند به شدت نگران او شدند. 
 

1839144


این مدافع آلمانی در حالی سعی داشت به بازی برگردد که مشخصا شرایط خوبی نداشت و ناگهان جلوی محوطه جریمه و با وضعیتی که معلوم بود کاملا گیج است و حالت عادی ندارد به زمین افتاد. 

کادر پزشکی دورتموند بلافاصله وارد زمین و مشغول مداوای او شدند و چند دقیقه بعد اعلام شد که مشکل خاصی بر اثر این ضربه برای این بازیکن به وجود نیامده و او می‌تواند به بازی ادامه دهد.