به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر از تمدید قرارداد اندرسون تالیسکا خبر داد. این بازیکن 29 ساله در تابستان 2021 از گوانگژو چین به فوتبال عربستان آمد و با تمدید 2 ساله قراردادش، تا سال 2026 در این تیم ماندگار شد.

ستاره برزیلی در فصل جاری لیگ حرفه ای، با به ثمر رساندن 16 گل، به همراه اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه ای الهلال، آقای گل لیگ عربستان است.

النصر در بیانیه ای رسمی که عصر پنجشنبه منتشر شد، از تمدید قرارداد تالیسکا تا 30 ژوئن 2026 خبر داد. او پس از تمدید قراردادش با النصر ابراز خوشحالی کرد و از آن به عنوان "داستان عشق" با باشگاه، هوادارانش و کشور عربستان یاد کرد. او مدعی شد که تمدید قرارداد با النصر، آسان ترین تصمیم دوران حرفه ایش بوده است.

1839406

گزارش های اخیر نشان می دهد پس از تمدید تالیسکا، النصر بند ویژه و جدیدی را در قرارداد با این بازیکن گنجانده است که هنوز در بیانیه های رسمی خود آن را اعلام نکرده است. النصر در قرارداد جدید خود، بندی را در نظر گرفته بود که آن هم کسب حقوق تجاری این بازیکن برزیلی با شرکت سرمایه گذاری النصر است.

گزارش های این منابع حاکی از آن است که النصر قصد دارد روی محبوبیت این بازیکن که به عنوان بازیکن فوتبال در برزیل هواداران زیادی دارد، سرمایه گذاری کند. همچنین به دلیل فعالیت های تالیسکا در حوزه های خارج از ورزش که شامل خوانندگی و داشتن یک گروه موسیقی است، النصر تصمیم به اتخاذ این بند در قرارداد بازیکن برزیلی گرفته است.

با اعلام رسانه های سعودی، مدیران النصر دستمزد سالانه تالیسکا را به 12 میلیون یورو رساندند و این بازیکن نیز با تمدید قراردادش موافقت کرد. شایان ذکر است که تالیسکا در 52 بازی رسمی خود برای النصر در مسابقات مختلف، 39 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.