به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد در بازگشتی غیرمنتظره به چلسی تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت این تیم منصوب شده است. بازگشت او بعد از اخراج گراهام پاتر اتفاق افتاد.

پاتر تنها بعد از هدایت چلسی در 31 مسابقه از سوی باشگاه اخراج شد. با اینکه به نظر می‌رسید چلسی بعد از اخراج ناگهانی پاتر به دلیل اینکه زمان زیادی برای مذاکره با گزینه‌های اصلی مدنظرش نداشت لمپارد را انتخاب کرد، اما روزنامه تایمز امروز مدعی شد چلسی از 6 هفته قبل و بعد از شکست 2-0 تیم‌شان مقابل تاتنهام در دربی لندن تصمیم گرفتند لمپارد را جانشین او کنند.

1839708

در هیات‌مدیره چلسی چند نفر از اعضای تاثیرگذار مایل بودند به پاتر زمان بیشتری بدهند و به همین علت بود که او شش هفته دیگر روی نیمکت این تیم دوام آورد. گزارش تایمز حاکی است تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان باشگاه چلسی، با دیگر اعضای هیات‌مدیره برای کنار گذاشتن پاتر موافق بودند ولی نظرشان این بود که باشگاه تا جای ممکن و حتی شاید تا پایان فصل به او زمان بدهد.

تایمز مدعی است در آن زمان هیچ گزینه مشخصی در هیات‌مدیره چلسی برای جانشینی پاتر در نظر گرفته نشده بود، اما در همان جلسه مدیران به این نتیجه رسیدند که اگر زمانی چاره‌ای جز اخراج پاتر باقی نماند، یکی از بهترین گزینه‌ها بازگشت فرانک لمپارد خواهد بود.

1839709