چلسی از مدت ها قبل برای بازگرداندن فرانک لمپارد برنامه ریزی کرده بود؛ مدتی قابل توجه قبل از اخراج گراهام پاتر.

طرفداری | به گزارش تایمز، پس از اخراج گراهام پاتر توسط باشگاه چلسی، فرانک لمپارد دوباره به نیمکت آبی های شهر لندن برگشت و فعلا قرار است به صورت موقت تا پایان فصل 23-2022 هدایت چلسی را بر عهده داشته باشد. گراهام پاتر تنها 31 بازی روی نیمکت چلسی نشست و اخراج او زمینه ساز بازگشت غیرمنتظره لمپارد به استمفورد بریج شد. 

با این حال برنامه ریزی باشگاه چلسی برای بازگرداندن فرانک لمپارد از مدت ها قبل شروع شده بود؛ اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم باید به شکست 2-0 چلسی مقابل تاتنهام برگردیم. سران چلسی واقعا می خواستند با گراهام پاتر ورق را برگردانند و به همین دلیل او 6 هفته بیشتر از موعد مقرر دوام آورد. با این حال عملکرد افتضاح آبی های لندن در دربی، باعث شد فکر آوردن جانشین به صورت جدی توسط تاد بولی و همکارانش بررسی شود. 

پس از آن شکست گزینه آوردن سرمربی موقت برای ادامه فصل روی میز سران چلسی قرار گرفت چون آن زمان هیچ گزینه مناسبی از دید باشگاه در دسترس نبود. ضمن این که با توجه به گذشته باشگاه، آوردن سرمربی موقت گزینه امتحان پس داده ای به نظر می رسید؛ چیزی مانند آورام گرانت، گاس هیدینک و دی متئو. پس از صف کشیدن دلایل منطقی برای قطع همکاری با گراهام پاتر، تاد بولی سرانجام تصمیم گرفت با دادن فرصت دوباره به فرانک لمپارد از گزینه سرمربی موقت استفاده کند.