به گزارش "ورزش سه"، بعد از ظهر روز چهارشنیه 16 فروردین ماه، تیم ملی زنان ایران در مسیر صعود به المپیک پاریس به مصاف تیم میانمار رفت و موفق شد با خلق یک شگفتی، این تیم را از پیش رو بردارد. افسانه چترنور که زننده تک گل این دیدار در دقیقه 51 بود و با یک ضربه سر تماشایی دروازه حریف را گشود، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" از انگیزه بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای کسب پیروزی مجدد در بازی برگشت که روز شنبه 19 فروردین ماه برگزار می‌شود می‌گوید.

چترنور در خصوص پیروزی غیرقابل انتظار مقابل میانمار گفت: با آنالیز کادرفنی و تلاش بچه‌ها موفق به کسب این نتیجه شدیم. این دیدار با توجه به شرایط آب و هوایی که میانمار دارد برای ما خیلی سخت به دست آمد اما ما از جان و دل مایه گذاشتیم تا برنده این مسابقه باشیم. اینجا می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم که با تمام وجود در میدان جنگیدند.

1839725

او در ادامه در خصوص گلی که در دیدار رفت به ثمر رسانده بود و همچنین انتخابش به عنوان برترین بازیکن زمین گفت: خدا را شاکرم که موفق شدم زننده گل پیروزی بخش تیمم در این مسابقه باشم و در نهایت به عنوان بازیکن برتر میدان هم انتخاب شوم. گلی که من زدم حاصل تلاش‌های تیمی ما بود و باز هم از هم‌تیمی‌هایم ممنونم.

چترنور درمورد بازی برگشت دو تیم و احتمال گلزنی دوباره در برابر میانمار گفت: من تمام تلاشم را برای گلزنی خواهم کرد و قول می‌دهم که با تمام توان در میدان بازی کنم. میانمار هم با توجه به شکست در بازی رفت، چیزی برای از دست دادن در این دیدار ندارد و برای پیروزی به میدان خواهد آمد اما ما هم انگیزه‌ بیشتری نسبت به قبل داریم و می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم.