به گزارش ورزش سه، در شرایطی که چلسی در دوره حضور گراهام پاتر، در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار داشت و تنها در 12 بازی از 31 بازی در تمام رقابت‌ها پیروز شده بود، متئو کواچیچ در جدیدترین گفت‌وگوی خود درباره اخراج او صحبت کرد و گفت کار این سرمربی در استمفورد بریج آسان نبود و عملکرد ضعیف چلسی در این فصل بر عهده بازیکنان است که به شدت نیاز به بهبود دارند.

کواچیچ به اسکای اسپورت گفت: ما باید با خودمان صادق باشیم؛ اخراج یک مربی راحت‌تر از 30 بازیکن است اما مسئولیت بر عهده ماست و ما باید بهتر کار کنیم. باید از پاتر تشکر کنیم که اینجا حضور داشت و کارش را به خوبی انجام داد، اما با این وجود ایجاد تغییر آسان نیست و بنابراین کار برای او هم سخت بود.

این بازیکن ۲۸ ساله درباره انتخاب فرانک لمپارد به عنوان جانشین گراهام پاتر گفت: ما او [لمپارد] را می‌شناسیم؛ او مربی ما بود و بنابراین خوب است که او برگشت تا سعی کند فصل را برای ما تغییر دهد. ما جلسه کوتاهی داشتیم و او به ما توضیح داد که چه خواسته‌ای دارد. اکنون ما این فرصت را داریم که پیش برویم و تا جایی که ممکن است در جدول لیگ صعود کنیم.

وی افزود: دو بازی جذاب با رئال مادرید در پیش داریم و حالا که این فرصت وجود دارد تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم، باید از آن استفاده کنیم.

کواچیچ در پایان گفت: او [فرانک] بسیار آرام آمد و تصویر واضحی از انتظاراتش از ما دارد اما در هر صورت هنوز روز اول است؛ بنابراین در روزهای آینده خواهیم دید که در زمین چه کاری از ما خواسته می‌شود و چگونه آماده می‌شویم.