داوید آلابا از حضور در مادرید راضی است

داوید آلابا که در تابستان امسال به صورت آزاد از بایرن مونیخ راهی مادرید شد، خیلی زود در این تیم جا افتاده و به مهره ای کلیدی تبدیل شده است.

طرفداری | داوید آلابا در خصوص فرم خوب رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو گفت:

من عاشق مادرید هستم. از حضور در اینجا خیلی خوشحالم. شهر بسیار زیبایی است و مردم خوبی دارد. باشگاه هم فوق العاده است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. ممنون که ما را حمایت می کنید. روز یکشنبه می بینمتان! تیم در فرم خوبی است، ریتم خوبی داریم اما می دانیم که باید این روند حفظ شود. فکر می کنم تنها یک کلید برای کسب پیروزی در این مسابقه وجود ندارد. چیزهای متعددی هستند که پیروزی را به ارمغان می آورند.

بازی در ال کلاسیکو فوق العاده بود. روزی که تا ابد در خاطر من خواهد ماند. ال کلاسیکو به خاطر تاریخچه ای که پشتش دارد، خاص است. در طول هفته قبل از بازی، حس خاصی دارید و این ال کلاسیکو را با دیگر بازی ها متمایز می کند. نه تنها در کشورم اتریش، بلکه من در آلمان هم زندگی کرده ام و می توانم بگویم که ال کلاسیکو در همه جای دنیا خاص است. مسابقه ای است که همه می خواهند ببینند و این باعث خاص بودن آن می شود.

گل من در بازی رفت خوب بود. چطور آن را به یاد می آورم؟ توپ را در دفاع گرفتم، سپس از سمت چپ فراری را شروع کردم، در کنار محوطه توپ را دریافت کردم و ضربه خوبی زدم.