به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

اوریگی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت اما نتوانست تاثیر زیادی برای تیمش در زمین بازی داشته باشد و چند فرصت گلزنی را هم از دست داد. 

او پس از پایان مهلت قراردادش با لیورپول به بازیکن آزاد تبدیل شد و به همین دلیل میلان تصمیم گرفت که این بازیکن را در پایان فصل گذشته و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 

این مهاجم 28 ساله تلاش زیادی برای بهبود شرایط در میلان کرد اما اوضاع مطابق انتظارش پیش نرفت و شب گذشته هواداران میلان هم نشان دادند که به هیچ وجه از او و عملکردش در این تیم راضی نیستند. 
 

1839826


زمانی که این بازیکن در حال ترک زمین و دادن جایش در خط حمله روسونری به اولیویه ژیرو بود، هواداران میلان با صدایی که به خوبی شنیده می‌شد او را هو کردند و طرفداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم او را باعث ناامیدی و هدر دادن پول توصیف کردند. 

اوریگی در طول مدت حضورش در میلان تنها دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم به نام خودش به ثبت رسانده که آمار ضعیفی به حساب می‌آید و کار او برای ادامه حضور در این تیم را دشوار خواهد کرد.