جود بلینگام به زودی از بین دو راهی ماندن در بروسیا دورتموند یا ترک این باشگاه، یکی را انتخاب خواهد کرد

با اینکه باشگاه‌های بزرگ زیادی به جود بلینگام علاقه دارند اما دورتموند نیز قصد ندارد به این راحتی ستاره خط هافبک خود را از دست بدهد و تا جای ممکن، می‌خواهد او را در آلمان نگه دارد.

طرفداری | به گزارش روهر ناخریشتن، جود بلینگام به زودتی تصمیمش درباره اینکه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دورتموند جدا شود یا خیر را خواهد گرفت. دو گزینه پیش روی این ستاره انگلیسی قرار دارد. یک اینکه با تمدید قرارداد خود با دورتموند و تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن زنبورها، برای یک سال دیگر در آلمان بماند. قرارداد جدید احتمال دارد شامل یک بند آزادسازی نیز باشد که این می‌تواند برنامه‌های بلینگام برای آینده‌اش را تغییر دهد.

همچنین فرم ضعیف اخیر دورتموند تاثیری روی تصمیم گیری بلینگام ندارد. در عین حال خود بلینگام نیز که اخیراً افت کرده، زیرا در چند بازی گذشته دورتموند با مصدومیت زانو بازی می‌کرده و همچنین مذاکرات بر سر آینده‌اش روی او تاثیر گذاشته است. گزینه دوم این بازیکن 19 ساله نیز این است که در تابستان از دورتموند جدا شود زیرا سه باشگاه لیورپول، منچسترسیتی و رئال مادرید علاقه زیادی به او دارند. گفتنی است بلینگام تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد.