به گزارش "ورزش سه"، درگیری فیزیکی جاشوا کیمیش در پایان بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ در آلمان با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

نگرفتن یک پنالتی واضح به سود بایرنی‌ها باعث شده بود تا کیمیش، کاپیتان بایرن، کمی عصبانی‌تر از بقیه بازی را دنبال کند و در نهایت پس از پایان بازی، با یک خوشحالی جالب توجه، خشم بازیکنان فرایبورگ را برانگیزد و مایکل گرگوریش اتریشی جلوتر از بازیکنان فرایبورگ به سمت او یورش ببرد و با کاپیتان بایرنی‌ها گلاویز شود. پس از این موضوع داور بلافاصله خودش را به صحنه رساند و مانع از تنش بیشتر در بین بازیکنان شد. او با کارت زرد کیمیش را جریمه کرد تا این بازیکن در نهایت با وساطت اعضای کادر تیمش از زمین خارج شود.

1840149

کیمیش در پایان بازی با خبرنگاران صحبت کرد و ضمن عذرخواهی از حرکتش گفت کنترل خود را از دست داده و قبول دارد که حرکتش غیرورزشی بوده است. او گفت که به دلیل شکست مقابل فرایبورگ در هفته گذشته و حذف شدن بایرن از جام حذفی عصبانی بوده و نتوانسته احساساتش را کنترل کند.

کیمیش به خبرنگاران گفت: "خیلی احساساتی شده بودم. ما پیروزی خیلی مهمی به دست آوردیم. ولی شکست در جام حذفی که باعث شد از دور رقابت‌ها حذف بشویم. برای ما خیلی تلخ بود و هنوز آن بازی را فراموش نکرده‌ایم. من نتوانستم احساساتم را کنترل کنم و نباید آن کار را می‌کردم. بله، می‌شود گفت حرکتم غیرورزشی بود".

1840150