به گزارش "ورزش سه"، در روزهای قبل از فینال لیگ قهرمانان 2021، یک چهره جدید در گرمای پورتو کنار بازیکنان حضور داشت.  شلدون ادواردز، آرایشگر مشهور، حداقل 16 مشتری‌ پیش از این بازی داشت. هشت بازیکن از منچسترسیتی و هشت بازیکن از چلسی. ادواردز که در سال 1998 به همراه خانواده‌اش از زادگاهشان جامائیکا به بریتانیا نقل مکان کرد، سال‌هاست که مورد توجه فوتبالیست‌های مطرح دنیا قرار گرفته است.

به نقل از دیلی میل، رحیم استرلینگ و آنتونیو رودیگر دو مشتری اولیه او بودند که این خبر را در میان هم تیمی‌های‌شان پخش کردند. ادواردز که سالن محبوبش HD Cutz در کلافام از ستارگان برجسته لیگ برتر استقبال می‌کند، بیشتر وقت خود را در جاده یا پروازها می‌گذراند.

1851353

این هفته او قبل از بازی منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ در چشایر حضور داشت. ریاض محرز و فیل فودن هر دو مشتری او هستند؛ ارلینگ هالند هم همینطور.

1851354

هنگامی که هالند از رختکن آکادمی فوتبال سیتی خارج می‌شد و به سمت زمین محصور می‌رفت تا در آخرین جلسه تمرینی پیش از مصاف با بایرن مونیخ شرکت کند، مدل موی عجیبی داشت. ادواردز آن‌ها را با قیمتی در حدود 100 پوند انجام داد و از زمانی که در بوروسیا دورتموند بود با هالند کار می‌کرد و همچنین جود بلینگام از طرفداران او است.

1851355

او هر هفته به سرتاسر اروپا سفر می‌کند و با برترین بازیکنان ارتباط دارد. بازیکنانی مانند کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هم مشتری او هستند‌. ادواردز نشان می‌دهد که با توجه به حساسیت هر مسابقه -حمایت مالی و فشار رسانه‌های اجتماعی- مدل موی جدید بخشی از چک لیست بازیکنان امروزی است.

1851357

البته نه اینکه همه این موضوع را بفهمند. رالف رانگنیک در سال 2020 هنگامی که تیم لایپزیش مقابل فرانکفورت شکست خورد علیه این آرایشگر موضع گرفت. رانگنیک گفت: «شکست 2 بر صفر به اندازه کافی آزاردهنده بود، داستان آرایشگاه مرا حیرت زده کرد.»