به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مارسلو بروزوویچ در پایان فصل جاری با اینتر به اتمام می رسید و در ماه های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال جدایی این هافبک ارزشمند از جمع بازیکنان نراتزوری شنیده شده بود. اما باشگاه اینتر امروز خبر از تمدید قرارداد چهار ساله این هافبک کروات داد. مارسلو بروزوویچ در قرارداد جدید خود دستمزدی 6.5 میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداشی یک میلیونی دریافت می کند.

علی‌رغم ابراز علاقه تیم های بزرگی چون بارسلونا، لیورپول، تاتنهام و رئال مادرید، این ملی پوش کرواسی همیشه تاکید داشت ترجیحش ماندن در رختکن نراتزوری است و در نهایت قرارداد مارسلو بروزوویچ تمدید شد. اینتر این بازیکن جنگنده را در ژانویه 2015 ‌و با مبلغ هشت میلیون یورو از دیناموزاگرب به خدمت گرفته بود و حالا قرارداد او به مدت چهار سال دیگر تمدید شده است.

مارسلو بروزوویچ یکی از بازیکنان بدون جانشین و مهم ترکیب سیمونه اینزاگی در فصل جاری بوده و معمولا اینتر در روزهای غیبت او نتایج چندان خوبی نگرفته است. این بازیکن 29 ساله در حال حاضر یکی از قدیمی ترین ستاره های ترکیب اینتر محسوب شده و در صورت ماندن تا پایان قرارداد خود در این باشگاه، سابقه 11 سال بازی در لباس نراتزوری را در کارنامه خواهد داشت.