به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که اواسط فصل جاری با بحران مصدومیت مواجه شده بود، با رسیدن برخی از بازیکنان ترکیب کامل‌تری را در چند بازی اخیر به میدان فرستاد. یکی از اتفاقاتی که برای پیکان در روزهای آخر سال گذشته رخ داد،‌تصادف سامان فلاح بود.

مدافع ملی‌پوش و جوان خودروسازان به واسطه تصادفی که برایش پیش آمده از ابتدای 1402 برای پیکان به میدان نرفته و فعلا مشغول درمان خود است. فلاح با شرایطی که دارد احتمالا تا چند هفته دیگر نیز مثل چند بازی گذشته غایب خواهد بود و نمی‌تواند پیکان را همراهی کند.

اتفاق جدیدی که برای پیکان رخ داده، مصدومیت امیر شبانی دیگر مدافع این تیم است. شبانی در جریان دیدار با نفت آبادان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شد و با تعویض اجباری زمین بازی را ترک کرد.

1853379

غیبت سامان فلاح و امیر شبانی، دست مجتبی حسینی را در خط دفاعی کاملا خالی کرده است. مصدومیت دو مدافع کلیدی پیکانی‌ها باعث شده تا سرمربی خودروسازان به دنبال جایگزین آنها برای بازی آینده با تراکتور بگردد. پیکان که در ادامه مسابقات لیگ برتر دو بازی دشوار با پرسپولیس و سپاهان هم خواهد داشت، از غیبت این دو بازیکن در خط دفاعی متضرر می شود و باید دید کادرفنی چگونه جای خالی آنها را پر خواهد کرد.