به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مسابقه اخیر خارج از خانه‌اش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را با شکست دو بر صفر مقابل تیم مدعی قهرمانی سپاهان پشت سر گذاشت که ایمان سلیمی، مدافع نارنجی‌پوشان پس از حضورهای متوالی در ترکیب، در این دیدار به میدان نرفته بود.

ایمان سلیمی که در هفت حضورش در ترکیب مس رفسنجان فقط یک باخت با ضربه پنالتی مقابل پرسپولیس تجربه کرده و شرایط خوبی در خط دفاعی این تیم داشت، در دیدار اخیرشان مقابل سپاهان از ترکیب خارج شد و به‌عنوان یار جانشین نیز شانس بازی به دست نیاورد ولی احتمالا محمد ربیعی دوباره سیستم تیمش را به تیم برنده قبل برمی‌گرداند.

سلیمی پیش از دیدار با سپاهان، در ۶ مسابقه متوالی لیگ برتر پنج پیروزی و پنج کلین‌شیت تیمش در تقابل با فولاد خوزستان، هوادار، صنعت نفت آبادان، تراکتور و نفت مسجدسلیمان را تجربه کرد و حالا با تلاش و انگیزه‌ای که در تمرینات داشته، احتمالا ربیعی دوباره از این بازیکن در خط دفاعی تیمش بهره ببرد.

شاگردان ربیعی دوشنبه هفته آینده در یک رقابت حساس لیگ برتری به مصاف مس کرمان می‌روند که امیدوار هستند در دربی مسی‌ها به روند پیروزی‌های قبلی خود برگردند و با یک برد ارزشمند شانس صعود به رده پنجم جدول لیگ برتر را پیدا کنند.1854793