به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ ادنوک امارات، الجزیره موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر البطائه به برتری دست پیدا کند تا یک پیروزی دیگر در کارنامه علی خصیف، سنگربان باتجربه و قدیمی این تیم در هجدهمین فصل حضورش در این باشگاه ثبت شود.

گلری که بارها با حضور در برابر نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا برای علاقه مندان به فوتبال در کشورمان چهره ای شناخته شده به حساب می آید و جنجال های مربوط به وقت کشی هایش به خصوص در برابر استقلال، در خاطر فوتبال دوستان ایرانی هست.

خصیف اما در زندگی شخصی روحیه بسیار حساسی دارد به طوری که از برادرانش خواسته تا در هنگام پخش بازی های او، تلویزیون را از دسترس مادرشان خارج کنند!

او در گفتگو با البیان در این خصوص می گوید: "به برادرانم گفتم او را از تلویزیون دور کنند. او را به هر سفری در فضای باز ببرید تا نتواند مسابقات را تماشا کند و تاکید کنید که بعد از مسابقه با تلفن به من از نتیجه مطلع شود."

خصیف در ادامه گفت: "وقتی برنده می شوم از مادرم تبریک می گیرم و وقتی شکست می خورم به من دلداری می دهد و او برای من مایه خیر و برکت است و همیشه مرا تشویق می کند و همه موفقیت هایی که به دست می آوریم از دعای او است. در مورد موفقیت، این واقعیت است که اعضای خانواده به ما انرژی زیادی می دهند و غیبت دائمی ما را به دلیل همراهی با مسابقات و تمرین تحمل می کنند."