وینگر ملی پوش بایرن مونیخ همچنان وضعیت نامشخصی برای آینده دارد.

سرژ گنابری در این لحظه آینده مشخصی ندارد. 

طرفداری - کیکر | وضعیت تمدید قرارداد سرژ گنابری همچنان نامشخص است. گفته می شود که گنابری به دلیل اینکه در باشگاه دائما و فقط در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی مثل نویر، مولر و لواندوفسکی صحبت می شود ناراحت است و حس می کند در این میان فراموش شده؛ این بازیکن دوست دارد که باشگاه بیشتر از اینها به او بپردازد و هنوز نمی داند چرا دستمزد کمتری نسبت به لروی سانه و کینگزلی کومان دریافت می کند. وضعیت کنونی حتی روی عملکرد داخل زمین سرژ گنابری نیز تاثیر داشته و سران باشگاه نیز از این موضوع آگاه هستند. 

این وینگر 26 ساله آلمانی می خواهد در بایرن مونیخ بماند، جایی که خوشحال است و کنار بهترین دوستانش فوتبال بازی می کند. اما برای تمدید قراردادی که سال 2023 به پایان می رسد، هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است. اگر بایرن مونیخ با گنابری به توافق نرسد، به دنبال جذب یک جانشین هم تراز با او خواهد بود، اتفاقی که قطعا هزینه سنگینی به همراه خواهد داشت؛ گزینه ارزان تر پیش روی باواریایی ها، تمدید قرارداد گنابری با افزایش دستمزد دریافتی است. 

باشگاه بایرن مونیخ نیز از طرفی به دنبال یک عملکرد با ثبات از سوی سرژ گنابری است، سران باشگاه معتقدند که این بازیکن دیگر یک استعداد جوان محسوب نمی شود و باید در عملکردش، پختگی و بلوغ را نشان دهد. کادر فنی از کار با گنابری خوشحال است و می خواهد این همکاری ادامه دار باشد.