به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق باشگاه بارسلونا، ژانویه امسال به جرم تجاوز در کلوپی در شهر بارسلونا به حبس محکوم شد. قاضی پرونده تا کنون دو بار اظهارات و دلایل او مبنی بر بی‌گناهی را رد کرده است.

یکی از دلایل رد ادعاهای آلوز عدم تطابق دو روایت او از این اتفاق است؛ به طوری که گفته می‌شود روایت‌های او از هیچ نظری به هم شبیه نیستند. با این حال او ماه گذشته به یک تصمیم‌گیری قطعی رسیده و مدعی شده که ارتباطش با شاکی پرونده کاملا توافقی بوده است.

1870640

اظهارات دنی آلوز با توجه به اینکه او در حین ارتکاب جرم متاهل بود با انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. به گزارش فوتبال اسپانیا، شاکی دنی آلوز از دادگاه خواسته تا ادعاهای این فوتبالیست برزیلی را در پرونده لحاظ نکند، چرا که هیچ اثری از حقیقت در آن دیده نمی‌شود.

دنی آلوز در حال حاضر در حبس به سر می‌برد و تاریخ محاکمه بعدی او هنوز مشخص نیست. در چنین شرایطی نباید منتظر خبر آزادی مدافع سابق بارسلونا در آینده‌ای نزدیک باشیم، چرا که پرونده او همچنان در جریان است و هیچ مورد مثبت و امیدوار کننده‌ای مبنی بر رفع اتهام و آزادی احتمالی او در این پرونده به چشم نمی‌خورد.