به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پنجشنبه شب توانست قهرمانی سوم خود در سری آ را قطعی کند ولی در شهر ناپل جشن ها همچنان ادامه دارند. یکی از کسانی که این روزها از این قهرمانی بسیار خوشحال است و در ناپولی تاریخ‌ساز شده، جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، است. 

1796504

مهاجم 27 ساله آرژانتینی از تابستان گذشته برای ناپولی بازی می کند و هرچند به خاطر حضور ویکتور اوسیمن بیشتر نیمکت‌نشین بوده و در چند مقطع با مصدومیت نیز روبه‌رو بود، با این حال در فصل جاری توانسته سه گل در 20 بازی سری آ بزند و در هفت بازی لیگ قهرمانان نیز زننده چهار گل بود. به خصوص در سری آ گل های جیووانی به میلان و رم بسیار مهم و تاثیرگذار بودند. 

جیووانی حالا اولین بازیکن آرژانتینی ناپولی پس از دیگو مارادوناست که توانسته فاتح اسکودتو شود و از این حیث تاریخ‌ساز شده است.

1871707

او از قهرمانی ناپولی بسیار خوشحال است: «شادی عظیمی در شهر و میان هواداران وجود دارد؛ چون 33 سال منتظر این قهرمانی بودند. این یک حس بی‌نظیر و غیر قابل وصف است. معتقدم مردم ناپل شایسته این قهرمانی هستند و به عنوان یک آرژانتینی از اینکه پس از دیگو مارادونا توانسته‌ام با این تیم برنده اسکودتو شوم، احساس غرور می کنم و هیجان زده‌ام. اینجا دیگو همه جا حضور دارد و مردم ناپل مثل ما آرژانتینی‌ها دیگو را دوست دارند.»