به گزارش "ورزش سه"، یکی از تعویض‌های دراگان اسکوچیچ در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی، استفاده از کریم انصاری‌فرد در لحظات پایانی است؛ کاپیتان دوم تیم ملی که توانسته در فرصت‌های کوتاه نمایش خوبی داشته باشد ولی شب گذشته زمان کمتری از همیشه مقابل عراق داشت.

 

انصاری‌فرد به غیر از دیدار مقابل کره جنوبی، در ۶ مسابقه دیگر مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ همواره به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و البته در لحظات پایانی به ترکیب تیم ملی ایران آمده، اما در زمان‌های کم توانسته مثمر ثمر باشد و در دو مسابقه حضورش با گل و برد رقم بخورد.

 

شماره ۱۰ تیم ملی ایران بیشترین زمانی که در مرحله مقدماتی جام جهانی برای بازی به دست آورده، دیدار برابر لبنان بود که از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد و پس از آن تیم ملی توانست آهنگ هجومی بیشتری به خود بگیرد و دو گل بزند.

 

انصاری‌فرد در دیدار رفت مقابل عراق هم در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد که سه دقیقه پس از ورودش به مسابقه توانست به علی قلی‌زاده پاس گل بدهد، اما او در بازی برگشت که شب گذشته انجام شد، در وقت‌های اضافه به زمین آمد و در ۶۰ ثانیه بازی برابر عراق فرصتی برای خودنمایی دوباره پیدا نکرد؛ اتفاقی که خوشایند کاپیتان دوم تیم ملی نیست.