به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از آن است که ژوزه مورینیو روز جمعه با دو دستیار ایجنت خود، ژرژ مندس، ملاقات کرده است. در روزهایی که شایعات علاقه پی اس جی به مورینیو شنیده می‌شود، این ملاقات حساسیت‌هایی را باعث شده است.

1874852

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، هوگو والدیر و لوئیس کوریا، همکاران مندس، روز جمعه در رم با مورینیو ملاقات کرده‌اند. برای مورینیو که تمرینات جالوروسی را نیز رهبری می‌کرد و با نواک جوکوویچ را در کمپ تمرینی رم نیز دیداری داشت، روز شلوغی بود.

مورینیو تا ژوئن 2024 با رم قرارداد دارد و طبق گزارش گاتزتا، او هنوز پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه‌ها دریافت نکرده است. طبق گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید به او علاقه‌مند هستند، اما مربی پرتغالی هفته گذشته گفت که پاریسی‌ها هنوز با او تماس نگرفته‌اند.

مورینیو همچنان با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، رابطه خوبی دارد و همین امر در مورد ژرژ مندس نیز صدق می‌کند، اما این به آن معنا نیست که کهکشانی‌ها در پایان فصل راه خود را از کارلو آنچلوتی جدا خواهند کرد. در واقع اگر مورینیو پیشنهادات جذابی دریافت نکند، در رم باقی می‌ماند. این مربی 60 ساله انتظار دارد که رم  بیشتر روی خرید بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کند تا در فصل 24-2023 به مدعی قهرمانی سری آ تبدیل شود.