به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و رئال مادرید باید تکلیف دیگر تیم فینالیست را امشب مشخص کنند. در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید امشب در ورزشگاه اتحاد مقابل سیتی صف آرایی خواهد کرد. بازی رفت با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم شانس تقریبا یکسانی برای صعود دارند.
پیش از این بازی، کایل واکر، مدافع منچسترسیتی به همراه پپ گواردیولا در نشست خبری شرکت کرد. او مدعی شد که بازیکنان سیتی یک قهرمانی در اروپا را به شیخ منصور، مالک قطری باشگاه، بدهکار هستند.
روزنامه‌های انگلیسی اغلب به اظهارات واکر اشاره کرده و اینگونه به استقبال بازی حساس سیتی و رئال رفته‌اند:

1876263

"ما به تو آن(قهرمانی چمپیونزلیگ) را بدهکاریم" تیتر یک امروز روزنامه مترو است. این روزنامه همچنین با انتشار تصویر جک گریلیش و ارلینگ هالند نشان داده این بازیکنان برای مسابقه امشب آماده هستند.

1876264

دیلی میل به نشست خبری پپ گواردیولا اشاره داشته و عنوان "من را براساس بازی امشب قضاوت نکنید" تیتر اصلی این روزنامه است. سرمربی اسپانیایی معتقد است حتی اگر تیمش مقابل رئال شکست بخورد نتایج استثنایی در این باشگاه به دست آورده است.

1876265

تصویر واکر و شیخ منصور روی جلد دیلی اکسپرس نقش بسته و تیتر "ما به تو این یکی را بدهکاریم" چاپ شده است. مدافع انگلیسی امیدوار است تا به بدشانسی منچسترسیتی در اروپا پایان بدهد.

1876267

روزنامه تایمز عکس گریلیش در تمرینات سیتی به عنوان یک دروازه‌بان را منتشر کرده و همچنین به اظهارات واکر هم توجه داشته است:"بیاید این را به خاطر مالکان سیتی برنده شویم."

1876268

استار اسپورت از عنوان "بازی شیخ" با نشر تصویر واکر استفاده کرده است. "بیاید رئال را از پیش رو برداریم و جایزه بزرگ را برای مالک باشگاه به دست بیاوریم" در توضیح این تیتر آمده است.

1876269

میرر با تیتر "کمی سروصدا کن" به این بخش از اظهارات واکر در نشست خبری اشاره کرده که امیدوار است منچسترسیتی قهرمان اروپا شود تا به عنوان یک تیم بزرگ همانند منچستریونایتد با سایر تیم‌های معتبر مقایسه شود.