مدافع منچسترسیتی به منچستریونایتد طعنه زده است. 

آیمریک لاپورت با تعداد جام های منچسترسیتی برای منچستریونایتد کری خوانده است.

طرفداری - گاردین | آیمریک لاپورت در زمان بسیار خوبی به منچسترسیتی منتقل شد، او یکی از مهره های اصلی پپ گواردیولا طی دوران حضور سرمربی اسپانیایی در اتحاد بوده و تا همین حالا سه مرتبه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است. مدافع 27 ساله طی مصاحبه جدیدش با استفاده از دستاوردهای منچسترسیتی طی سال های اخیر، به حریف همشهری طعنه زد. 

مردم منتظر سقوط منچسترسیتی هستند؟ خب احتمالا به دلیل خسته شدن آنها از ما نیست، بلکه به خاطر این است که پیروزی های همیشگی ما را یک اتفاق طبیعی نمی دانند. اگر اشتباه نکنم، طی 4 سال گذشته 11 جام کسب کرده ایم، این دستاورد می تواند برای خیلی ها آزار دهنده باشد، مثل همسایه های ما که (طی این مدت) هیچ چیزی نبرده اند. آنها حامیان زیادی دارند و در حقیقت با آنها همشهری هستیم! برایشان درک کردن دشوار است. تنها یک برنده وجود دارد و فراموش نکنید که آنها هم پول زیادی خرج کرده اند. 
فرم اخیر تیم؟ ما انسان هستیم، مردم باید این را درک کنند. همانطور که یونایتد را شکست دادیم، مقابل کریستال پالاس شکست خوردیم. این ماجرا را نمی توانید با پول توضیح دهید. این که برای یک بازیکن مقدار زیادی پول هزینه شود، به معنی بهترین بودن او نخواهد بود. فوتبال یک علم نیست. ما صدرنشین جدول هستیم، یک امتیاز از لیورپول پیش هستیم و بهترین خط دفاع را داریم. با این حال مردم باز هم در مورد مشکلات دفاعی ما صحبت می کنند. نمی خواهم حتی تصور کنم که همسایه های ما در این شرایط چه می کشند!