یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفت تیم خودش و منچسترسیتی یک آخر هفته مشکل پیش رو دارند

یورگن کلوپ احساسات دوگانه‌ای درباره محمد صلاح و سادیو مانه دارد. 

طرفداری | در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه ساعت 16:00 به وقت تهران تیم‌های لیورپول و واتفورد در استادیوم آنفیلد مقابل هم قرار می‌گیرند. به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

  • قانون پنج تعویض در لیگ برتر انگلیس

یک خبر عالی برای فوتبال انگلیس و بازیکنان شاغل در لیگ برتر. می‌دانیم که بازی‌ها کم‌تر نمی‌شوند و مسابقات کاهش نخواهند یافت. می‌دانیم هیچ توقفی در بازی‌ها در کار نخواهد بود. بازی‌ها در اواسط هفته فشرده می‌شوند و برای دوره‌ای طولانی، سه بار در هفته باید بازی کنیم. لیگ برتر این قضیه را درک کرده و از بابت پنج تعویضه شدن مسابقات لیگ برتر، خوشحالم. 

  • وضعیت محمد صلاح و سادیو مانه:

برای مانه واقعا خوش‌حالم و برای صلاح، متاسفم. به نظرم وضعیت ضربات پنالتی با پرتاب نور لیزر جالب نبود. وقتی دو هم تیمی در چنین دیدار بزرگی مقابل هم قرار می‌گیرند، شرایط متفاوت می‌شوند اما آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای و برجسته‌ای هستند. شرایط احساسی است اما آن‌ها باید به خوبی کنار بیایند. سنگال بهترین تیم آفریقا است و مصر دو مرتبه آن‌ها را حسابی به چالش کشید. البته آن‌ها در قرعه‌کشی بدشانس هم بودند. محمد می‌خواهد دوباره برنده شود. انگیزه و اشتیاق او بیش از گذشته خواهد بود. صلاح خیلی باهوش است و می‌داند سنگال چه تیم قدرت‌مندی در آفریقا است. او وضعیت خوبی دارد. 

  • وضعیت مصدومیت الکساندر آرنولد:

ترنت دیروز در بخشی از تمرینات شرکت کرد و امروز کامل تمرین می‌کند. خواهیم دید که باید در مورد او چه تصمیمی بگیریم. ترنت می‌خواست برای تیم ملی انگلیس بازی کند اما نتوانست. اسکن‌ها نشان داد او نباید به تیم ملی برود اما گاهی اوقات همین مصدومیت‌ها خیلی شدید نیستند. حضور او در بازی فردا به تمرین امروز تیم بستگی دارد. ترنت از نظر بدنی آماده است اما در خصوص ترکیب اصلی من تصمیم گیرنده هستم. آیا او به بازی با منچسترسیتی می‌رسد؟ این‌طور به نظر می‌آید.

  • بازی کردن قبل از منچسترسیتی:

اکثر اوقات منچسترسیتی قبل از ما بازی کرد. این بار ما قبل از منچسترسیتی بازی می‌کنیم اما این باعث نمی‌شود کم‌تر دقت کنم. باید به خوبی برای بازی موقع ظهر آماده باشیم. واتفورد سرمربی باتجربه و بازیکنانی بااستعداد دارد. باید مراقبت این تیم باشیم. به بهترین جوّ آنفیلد برای بازی هنگام ظهر نیاز داریم. هوادارانی که نمی‌توانند در بازی فردا سرود بخوانند و یا فریاد بزنند، لطفا در خانه بمانند و بلیت‌شان را به هواداران پرشورتر بدهند!

  • بازی با واتفورد:

اگر به بازی با واتفورد مثل یک بازی ساده نگاه کنیم، نمی‌توانیم امتیازات کامل را از این بازی بگیریم. منچسترسیتی هم همین‌طور است. یک مسئله خوب درباره تیم من این است که به جایگاه تیم حریف توجه نمی‌کنیم. آن‌ها به حرف‌های من گوش می‌کنند. هم ما و هم منچسترسیتی هفته آسانی در پیش نداریم. برنلی، آخرین تیمی در لیگ برتر است که می‌خواهید با آن روبه‌رو شوید. سختیِ مبارزه برای عنوان قهرمانی، جنگیدن با تیم‌هایی است که می‌خواهند حداکثر امتیازات ممکن را از بازی‌های خود بگیرند.