به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول روز پنج‌شنبه رسما اعلام کرد به زودی با چهار بازیکن این تیم خداحافظی خواهد کرد. چهار بازیکنی که با پیراهن لیورپول و زیر نظر یورگن کلوپ هم قهرمانی در چمپیونزلیگ و هم قهرمانی در لیگ برتر بعد از سی سال انتظار در آنفیلد را تجربه کرده بودند.

چهار ستاره‌ای که امسال تابستان لیورپول را ترک می‌کنند عبارتند از: روبرتو فیرمینو، الکس اوکسلید چمبرلین، نبی کیتا و جیمز میلنر.

1877800

امشب در اواخر دیدار لیورپول و استون‌ویلا که در آنفیلد برگزار شد به دستور کادر فنی دو نفر از این ستاره‌ها به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند تا فرصت خداحافظی با هواداران در آنفیلد را داشته باشند. این دو ستاره روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر بودند.

لیورپول حالا فقط یک بازی تا پایان فصل فاصله دارد که آن بازی در هفته سی و هشتم هم خارج از خانه خواهد بود. در نتیجه دیدار امشب مقابل استون ویلا آخرین بازی این فصل شاگردان کلوپ در آنفیلد بود.

1877802

جالب اینجاست که روبرتو فیرمینو در دقایق پایانی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بازی لیورپول و استون‌ویلا با نتیجه 1-1 به پایان برسد. به این ترتیب آخرین بازی فیرمینو برای لیورپول در آنفیلد با گلزنی او به پایان رسید.

بعد از سوت پایان مسابقه این دو ستاره وارد چمن ورزشگاه آنفیلد شدند و درحالی‌که بازیکنان لیورپول برای آنها تونل افتخار تشکیل داده بودند با هواداران خداحافظی کردند. مدیران لیورپول هم جوایز و یادگاری‌هایی به فیرمینو و میلنر اهدا کردند.

1877801