به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری یکی از دروازه‌بان های باتجربه لیگ برتر است که در لیگ بیست و دوم در ترکیب پیکان حضور داشت و در 11 مسابقه هم پیراهن این تیم را برتن کرد که اگر بدشانس نبود شاید تعداد بازی‌هایش بیشتر هم می‌شد.

ناصری در مجموع مسابقاتی که برای پیکان بازی کرد، 6 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت که آمار خوبی برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود. او در خصوص فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت: من فکر می‌کنم مجموعه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا کمتر در ترکیب پیکان نسبت به فصل گذشته به میدان بروم، اما در همان مسابقاتی که درون دروازه بودم از نظر خودم ، عملکرد مناسبی داشتم و فکر می‌کنم شرایط قابل قبولی را رقم زدم.

او ادامه داد: در نیم فصل اول بازی های خوبی را برای پیکان انجام دادم، مقابل مدعیان قهرمانی بازی کردم و گلی هم نخوردیم. همه شرایط برایم خوب بود اما متاسفانه در یکی تمرینات دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا شدم که همین مساله سبب شد تا مدتی دور از تمرینات گروهی باشم و شرایط بازی کردن برایم پیش نیاید. در ادامه کادرفنی پیکان صلاح دانست که یک دروازه بان دیگر را در نیم فصل به خدمت بگیرد. در بازگشت به میادین هم تشخیص آقای حسینی این بود که من در ترکیب قرار نگیرم و فرصت بازی به گلر دیگری برسد.

1878369

دروازه بان باتجربه پیکان با بیان اینکه از کسی ناراحت نیست، گفت: در فوتبال این شرایط پیش می‌آید. خصوصا برای دروازه‌بان ها چنین شرایطی وجود دارد. قطعا زمانی که در پیکان یا تیم‌های دیگر من بازی می‌کردم، گلرهای دیگر شرایط سخت نیمکت نشینی را تحمل کردند. این شرایط طبیعی است و فوتبالیست‌ها و به ویژه دروازه بان ها باید با آن کنار بیایند.

ناصری افزود:‌عملکرد مشخص است و فکر می‌کنم نیازی به توضیح بیشتر نیست. از طرفی پست ما پست حساسی است و من ترجیح می‌دهم به جای اینکه به بازی نکردن در نیم فصل دوم برای پیکان فکر کنم، ذهنم را روی آینده بگذارم تا شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای آینده چیست، بیان کرد: قراردادم با پیکان تمام شده است. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و فعلا مشغول استراحت هستم. هنوز برنامه‌ای برای آینده ندارم اما سعی می‌کنم برای فصل بعد بهترین انتخاب را داشته باشم.

ناصری درباره اینکه چندی قبل تصاویری از او منتشر شد که اکثر اوقات خود را با شرزود تمیروف و تیتو اوکلو دو خارجی پیکان می‌گذراند نیز گفت: به هر حال شرزود و تیتو در کشور ما غریب بودند. آنها بچه‌های خوبی هستند و من هم دوست داشتم خاطرات خوبی از ایران و شهر تهران برایشان بماند. ساعت‌های زیادی را با آنها سپری کردیم و امیدوارم دوست خوبی برایشان بوده باشم.