به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در این قرعه کشی در سید دوم قرار داشت، به نظر بدشانس بود و در نهایت با تیم های اسپانیا، کاستاریکا و ژاپن در یک گروه قرار گرفت. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه مانشافت در پایان قرعه کشی در خصوص رقبای تیمش صحبت کرده و مدعی شد بازیکنان تیم ملی آلمان اهداف بزرگی در جام جهانی قطر در سر دارند.

هانسی فلیک گفت: "ژاپن تیمی است که همیشه در جام جهانی حضور داشته و آنها بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارند که در حال حاضر در بوندسلیگا بازی می کنند، بنابراین این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است. در واقع ما می خواستیم یک بازی دوستانه با ژاپن تا قبل از شروع جام جهانی انجام دهیم، اما اکنون دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

تقابل با کاستاریکا نیز بازی افتتاحیه ما در جام جهانی سال 2006 بود و ما خاطرات خوبی از آن مسابقه داریم. البته همه تیم ها در این مدت پیشرفت کرده و از توانایی های خاص خود برخوردارند. در ابتدا ما فقط باید مطمئن شویم که به دور دوم صعود می کنیم.

کار آسانی پیش روی تیم ملی آلمان در این تورنمنت نخواهد بود، اما ما اهداف بزرگی در این مسابقات در سر داریم. ما باید هر آنچه که سر راه‌مان قرار می گیرد را برداریم. این یک گروه هیجان انگیز و جالب برای همه ما است.