به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم صدرنشین الاتحاد از ساعت ۲۲ سه‌شنبه شب در ورزشگاه ملک عبدالله جده مقابل تیم قعرنشین الباطن قرار گرفت.

1878963

تیم فوتبال الاتحاد که در تلاش برای حفظ فاصله سه امتیازی در صدر جدول با تیم رده دومی النصر و یاران کریستیانو رونالدو بود، رقابت سختی برابر الباطن داشت، چراکه حریف‌شان فقط در صورت کسب پیروزی امیدوار به بقا می‌ماند و نمی‌خواست در ریاض بازنده باشد و به دسته پایین‌تر سقوط کند.

الاتحاد که در حضور تماشاگران‌اش بازی را هجومی شروع کرده بود، در دقیقه ۹ روی سانتر دقیق احمد شراحیلی از جناح چپ و ضربه سر رومارینهو، مهاجم برزیلی خود به گل رسید و از الباطن پیش افتاد.

1878962

تک گل ستاره برزیلی الاتحاد تا پایان نیمه نخست حفظ شد و این تیم در حالی که یک شوت در چارچوب دیگر زد و توپ و میدان را در دست داشت، با برتری یک بر صفر به رختکن رفت که در نیمه دوم بازی کمی متعادل شد و پایاپای پیش می‌رفت، اما الاتحاد بازهم دو موقعیت جدی دیگر به وجود آورد که در گلزنی ناموفق بود.

تیم الاتحاد در شبی که نمایش مستحکم در فاز دفاعی داشت و چهار موقعیت جدی خلق کرد، به پیروزی یک بر صفر مقابل الباطن دست یافت تا ۶۶ امتیازی شود و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، با سه امتیاز بیشتر نسبت به النصر و یاران رونالدو، صدرنشین این رقابت‌ها بماند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود.

1878960
رومارینهو پس از باز کردن دروازه الباطن به شکل رونالدینیو، اسطوره و ستاره سابق فوتبال برزیل به خوشحالی پرداخت
1878961