به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال به هدفی که در سر داشتند یعنی رسیدن به جام جهانی قطر دست یافتند. تیم ملی پرتغال در نیمه‌نهایی پلی‌آف موفق شد ترکیه را به سختی شکست دهد و در بازی فینال نیز مقدونیه شمالی شگفتی‌ساز را از پیش رو برداشت و جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت کریستیانو رونالدو در هر دو بازی تیم ملی پرتغال به شکل کامل در میدان حضور داشت و به نظر می‌رسد که احتمالاً همین موضوع باعث شده او نتواند با آمادگی کامل به تمرینات منچستر یونایتد بازگردد.

لحظاتی پیش ترکیب منچستریونایتد برای دیدار برابر لسترسیتی اعلام شد که نام کریستیانو رونالدو نه‌تنها در بین بازیکنان اصلی بلکه در بین ذخیره‌ها نیز دیده نمی‌شود؛ موضوعی که پیش از بازی رالف رانگنیک به آن واکنش نشان داده و پیرامون غیبت رونالدو توضیح داد.

رالف رانگنیک در این‌باره گفت: "رونالدو برای تمرین کردن به اندازه کافی احساس خوبی نداشت. سپس تصمیم گرفتیم که امروز صبح پزشک تیم را به خانه او بفرستیم تا بررسی کنیم که آیا احساس بهتری دارد یا خیر. متاسفانه این‌گونه نبود و به همین دلیل او در بازی امروز غایب است."