ملی پوش 29 ساله انگلیسی و هم تیمی‌هایش می‌توانند در فینال استانبول خود را در تاریخ فوتبال جاودانه کنند

طرفداری | جان استونز مدافع ملی پوش منچسترسیتی اعتقاد دارد که این تیم پس از ناکامی‌های  قبلی خود در این رقابت‌ها با خونسردی و اعتماد به نفس بیشتری به مصاف اینتر می‌رود.

به گزارش اسکای اسپورت، منچسترسیتی این شانس را دارد تا با پیروزی در برابر اینتر در فینال لیگ قهرمانان سه گانه خود را تکمیل کرده و با رکورد دشمن دیرینه خود، منچستریونایتد برابری کنند. جان استونز که ناامیدی شکست در فینال لیگ قهرمانان 2021 مقابل چلسی را تجربه کرد، گفت که آنها باید اطمینان حاصل کنند که تاریخ تکرار نخواهد شد. استونز در مصاحبه با اسکای درباره فینال لیگ قهرمانان گفت:

قبل از هر چیز نباید اجازه بدهیم دوباره اتفاقات آن بازی تکرار شود. فینال قبلی لحظه‌ای بود که پیش از آن هرگز در آن قرار نداشتیم و آن موقعیت را تجربه نکرده بودیم. بیرون آمدن از زمین مسابقه به عنوان تیم بازنده خیلی دشوار بود و ضربه سختی به ما زد. شکست در فینال یکی از بدترین احساساتی‌ است که می‌توانید تجربه کنید و دوست ندارید هرگز دوباره چنین احساسی داشته باشید.

برای این بازی بسیار آرام‌تر هستیم و اعتماد به نفس بیشتری داریم. با توجه به سبک بازی و دستاوردهایمان باید به خودمان ایمان داشته باشیم. عوامل زیادی در این بازی دخیل هستند.

منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی این شانس را دارد تا برای اولین بار طعم قهرمانی در اروپا را بچشد.