جک گریلیش گفت این جامی است که در تمام زندگی اش برای آن کار کرده است. 

منچسترسیتی موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 1-0 اینتر را شکست دهد و برای اولین بار در تاریخش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. پپ گواردیولا سیتیزن ها را به یک سه گانه تاریخی رساند. جک گریلیش پس از بازی در گفتگو با BT Sport گفت:

پپ گواردیولا یک نابغه است. همین الان این را به او گفتم و همچنین گفتم: "می خواهم از تو تشکر کنم زیرا باعث شدی چنین چیزی برای من رخ دهد". او ایمان زیادی به من داشت. با پول زیادی مرا خریداری کرد و حتی فصل گذشته وقتی من چرند بازی می کردم با من ماند، با من صحبت کرد و امسال او مرا به شرایطی رساند که به زمین بروم و بازی خودم را انجام دهم. بنابراین واقعا از او ممنونم. نمی دانم. این جام چیزی است که در تمام زندگی برای آن کار می کنید. خیلی خوشحالم. 

امشب من افتصاح بازی کردم اما اهمیتی نمی دهم. کسب سه گانه با این گروه از بازیکنان و این کادر فنی بسیار خاص است. هر کس مرا می شناسد می داند که خانواده دوستم و چقدر عاشق فوتبال هستم و این جامی بود که در تمام زندگی ام برای آن کار کردم. با کسب این جام شما به عقب و تمام کسانی که برای شما زحمت کشیده اند، فکر می کنید و دیدن خانواده ام در بین جمعیت واقعا مرا احساساتی می کند.