به گزارش ورزش سه، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین تیم فولاد در عربستان گفت: قبل از هر چیز انشاالله که طاعات و عبادات همه مردم عزیزمان به‌ویژه مردم خوزستان و هواداران فولاد قبول حق تعالی باشد و در این ایام مبارک رمضان انشاالله در سفره‌های افطاری و صبح علی الطلوع تیم خودشان را دعا کنند تا امسال بچه‌ها بازی‌های خوبی به‌نمایش بگذارند.

او در ادامه درباره شرایط فولاد در عربستان توضیح داد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌هایی که شده بود و با هماهنگی‌هایی که با آقای نکونام، کادرفنی، باشگاه و مدیران کلان شرکت فولاد داشتیم الحمدلله با تدارکات خوبی وارد این عرصه از مسابقات بین‌المللی شدیم تا انشاالله امسال بچه‌ها بازی‌های قابل قبولی ارائه بدهند. خوشبختانه استقبال عربستانی‌ها در جده چه در فرودگاه و چه در هتل خیلی خوب بود؛ همچنین در خصوص هماهنگی‌هایی در ارتباط با زمین تمرین و امکانات سخت افزاری، تا این لحظه همکاری خوبی داشتند. انشاالله سه روز آینده همین موقع‌ها برای بازی با الغرافه آماده می‌شویم که امیدواریم بچه‌ها بتوانند با دست پر از زمین خارج شوند.

مدیرعامل فولاد با بیان اینکه انرژی مثبت هواداران روی روحیه تیم تاثیر دارد گفت: قطعا دعای خیر هواداران و دل و قلبشان همراه ماست؛ همین‌طور که پیگیر هستند و لحظه به لحظه دنبال می‌کنند که وضعیت بچه‌ها به چه شکلی است و برای شروع بازی‌ها لحظه شماری می‌کنند، مطمئنا قلب‌شان برای تیم‌شان می‌تپد و همین انرژی مثبت، تاثیرگذار و روحیه بخش است تا بازیکنان و کادرفنی با تمام وجود، خودشان را در ‌مستطیل سبز نشان بدهند.

گرشاسبی افزود: خوشبختانه بچه‌ها هم از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی دارند، همچنین کادرفنی و خود آقای نکونام تمام وقت برنامه ریزی می‌کند. همه در خدمت بچه‌ها هستیم که انشاالله بتوانیم امسال یک سال متفاوت برای افتخار آفرینی باشگاه رقم بزنیم.

او در پایان گفت: باید یک تشکر داشته باشم از آقای مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد، هیئت مدیره شرکت فولاد و هیئت مدیره خود باشگاه فولاد که دو تا از عزیزان هم ما را در سفر همراهی می‌کنند و مرتبا روحیه می‌دهند. ما که هفتاد کیلومتری خانه خدا هستیم، مرتبا دست به دعا هستیم که انشاالله بتوانیم رو سفید از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیرون بیاییم. قطعا با دعای خیر مردم این اتفاق خواهد افتاد. انشاالله که بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.